Poziom nauczania Szkoły podstawowe Poziom nauczania Klasa 1 Poziom nauczania Klasa 2 Poziom nauczania Klasa 3 Poziom nauczania Klasa 4 Poziom nauczania Klasa 5 Poziom nauczania Klasa 6 Dziecko z trudnościami w uczeniu się Nauczyciele Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
008 180618s2018####pl#a###f#f###|000#0#pol#c
035 %a xx004348667
046 %k 2018
100 1 %a Radwańska, Anna %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Terapia pedagogiczna : %b scenariusze zajęć : poradnik dla terapeuty i nauczyciela / %c Anna Radwańska.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2018.
300 %a 258 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 4.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 6.
385 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
385 %a Nauczyciele
385 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
388 # %a 2001-
490 1 %a Engram
504 %a Bibliografia na stronach 257-258.
520 8 %a Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zespół Aspergera, zespół Downa, afazja, autyzm, upośledzenie w stopniu lekkim, z niedosłuchem. W poradniku zamieszczone są wzory opinii wydawanej dla rodziców, zespołu orzekającego oraz wzór karty zajęć rewalidacyjnych oraz korekcyjno-kompensacyjnych. %u https://www.empik.com/terapia-pedagogiczna-scenariusze-zajec-poradnik-dla-terapeuty-i-nauczyciela-radwanska-anna,p120
650 9 %a Percepcja wzrokowa
650 9 %a Słuch
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
655 9 %a Karty pracy ucznia
655 9 %a Poradnik
655 9 %a Program autorski (pedagogika)
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Difin. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Engram
920 %a ISBN 978-83-8085-624-0
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zespół Aspergera, zespół Downa, afazja, autyzm, upośledzenie w stopniu lekkim, z niedosłuchem. W poradniku zamieszczone są wzory opinii wydawanej dla rodziców, zespołu orzekającego oraz wzór karty zajęć rewalidacyjnych oraz korekcyjno-kompensacyjnych.
ŚREDNIA OCEN
0,0 / 5
LICZBA OCEN:0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?