008 220615s2022####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx005368520
035 %a (NUKAT)vtls005368520
046 %k 2022
100 1 %a Kordziński, Jarosław %d (1955- ). %e Autor
245 1 0 %a Edukacja wyzwolenia szkoły i nauczycieli / %c Jarosław Kordziński.
260 # %a Warszawa : %b Wolters Kluwer Polska, %c 2022.
300 %a 361 stron : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Dyrektorzy szkół
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
490 1 %a Inspiracje Edukacyjne
504 %a Bibliigrafia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 345-361.
520 8 %a Świat, w którym funkcjonuje dzisiejsza szkoła – uczęszczający do niej uczniowie oraz zatrudnieni w niej nauczyciele – uległ radykalnej zmianie. Pandemia Covid-19, konieczność nauczania zdalnego i związane z tym zaburzenia zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży, a także wojna w Ukrainie i potrzeba wsparcia uczniów z doświadczeniem migracji – pokazują chaos funkcjonowania szkoły oraz wskazują na potrzebę stosowania nowych rozwiązań w nauczaniu.
Publikacja zawiera refleksje na temat kondycji współczesnej szkoły, jej dyrekcji i nauczycieli, ich doświadczeń, wad, ograniczeń oraz perspektyw działania pozwalających uczynić ze szkoły miejsce rozwoju i budowania wiary w siebie. Zwraca uwagę na to, że mamy dookoła coraz więcej świetnych nauczycieli oraz doskonale zorganizowanych i ciekawie pracujących szkół, z których warto brać przykład i promować proponowane przez nie rozwiązania.
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli, dyrektorów szkół, członków nauczycielskich związków zawodowych. Zainteresuje zarówno pracowników naukowych, jaki i studentów kierunków pedagogicznych. %u https://ksiegarnia.pwn.pl/Edukacja-wyzwolenia-szkoly-i-nauczycieli,953646214,p.html
650 9 %a Innowacje pedagogiczne
650 9 %a Liberalizm edukacyjny
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Tutoring szkolny
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Zmiana społeczna
651 9 %a Polska
655 9 %a Opracowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Inspiracje Edukacyjne
920 %a ISBN 978-83-8286-219-5
Świat, w którym funkcjonuje dzisiejsza szkoła – uczęszczający do niej uczniowie oraz zatrudnieni w niej nauczyciele – uległ radykalnej zmianie. Pandemia Covid-19, konieczność nauczania zdalnego i związane z tym zaburzenia zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży, a także wojna w Ukrainie i potrzeba wsparcia uczniów z doświadczeniem migracji – pokazują chaos funkcjonowania szkoły oraz wskazują na potrzebę stosowania nowych rozwiązań w nauczaniu.
Publikacja zawiera refleksje na temat kondycji współczesnej szkoły, jej dyrekcji i nauczycieli, ich doświadczeń, wad, ograniczeń oraz perspektyw działania pozwalających uczynić ze szkoły miejsce rozwoju i budowania wiary w siebie. Zwraca uwagę na to, że mamy dookoła coraz więcej świetnych nauczycieli oraz doskonale zorganizowanych i ciekawie pracujących szkół, z których warto brać przykład i promować proponowane przez nie rozwiązania.
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli, dyrektorów szkół, członków nauczycielskich związków zawodowych. Zainteresuje zarówno pracowników naukowych, jaki i studentów kierunków pedagogicznych.
extended search - search including condition in various forms due to different inflectional endings (stemming), synonyms, omitting diacritical marks etc.
precise search - search only for the condition as specified. Other inflectional endings, synonyms, omitting diacritical marks are not taken into account.
We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process
There are orders in the cart
There are orders to send in the cart. Do you want to send them for realization?