008 220707s2021####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx005378809
035 %a (NUKAT)vtls005378809
046 %k 2001
100 1 %a Plebańska, Marlena. %e Autor
245 1 0 %a STEAM-owe przedszkole / %c Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b Difin SA, %c 2021.
300 %a 140, [2] strony : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Przedszkola
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385 %a Nauczyciele
385 %a Nauczyciele akademiccy
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 138-140.
520 8 %a W prezentowanej publikacji czytelnik zapozna się nie tylko z samą koncepcją STEAM, ale znajdzie odpowiedzi na pytania, dlaczego właśnie ten sposób uczenia się z powodzeniem nadaje się dla najmłodszych, wpisując się w potrzeby ich rozwoju i stymulując różne jego aspekty. W drugiej części książki zaprezentowano konkretne scenariusze zajęć wykorzystujące koncepcję STEAM [S (science) - nauka, T (technology) - technologia, E (engineering) - inżynieria, A (arts) - sztuka, M (maths) - matematyka], możliwe do realizacji w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, nie tylko w placówkach wychowania przedszkolnego, ale także poza nimi, w domu, na zajęciach dodatkowych czy warsztatach wspierających rozwój najmłodszych. %u https://edugaleria.pl/oferta/steam-owe-przedszkole-isbn-9788382700039
650 9 %a Innowacje pedagogiczne
650 9 %a Kompetencje kluczowe
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Metoda projektów
650 9 %a Uczenie się kooperatywne
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
655 9 %a Podręcznik
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Szyller, Aleksandra. %e Autor
710 2 # %a Difin. %e Wydawca %4 pbl
920 %a ISBN 978-83-8270-003-9
W prezentowanej publikacji czytelnik zapozna się nie tylko z samą koncepcją STEAM, ale znajdzie odpowiedzi na pytania, dlaczego właśnie ten sposób uczenia się z powodzeniem nadaje się dla najmłodszych, wpisując się w potrzeby ich rozwoju i stymulując różne jego aspekty. W drugiej części książki zaprezentowano konkretne scenariusze zajęć wykorzystujące koncepcję STEAM [S (science) - nauka, T (technology) - technologia, E (engineering) - inżynieria, A (arts) - sztuka, M (maths) - matematyka], możliwe do realizacji w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, nie tylko w placówkach wychowania przedszkolnego, ale także poza nimi, w domu, na zajęciach dodatkowych czy warsztatach wspierających rozwój najmłodszych.
ŚREDNIA OCEN
0,0 / 5
LICZBA OCEN:0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?