008 221227s2022####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx005476701
035 %a (NUKAT)vtls005476701
046 %k 2022
100 1 %a Wegner-Jezierska, Magdalena %d (1974- ). %e Autor
245 1 0 %a Scenariusze zajęć wspierających rozwój kompetencji emocjonalnych i społecznych młodzieży w szkole ponadpodstawowej / %c Magdalena Wegner-Jezierska ; ilustracje Dawid Żabiński.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2022.
300 %a 111, [1] strona : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły ponadpodstawowe
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy szkolni
385 %a Psycholodzy szkolni
385 %a Wychowawcy klas
388 1 %a 2001-
520 8 %a Scenariusze zajęć wspierających rozwój kompetencji emocjonalnych i społecznych młodzieży w szkole ponadpodstawowej to 50 ćwiczeń zebranych w 9 obszarach tematycznych: • INTEGRACJA MIĘDZYOSOBOWA – propozycje ćwiczeń integrujących klasę szkolną • EMOCJONALNOŚĆ CZŁOWIEKA – pośród ćwiczeń do wykonania uczniowie znajdą zarówno trening relaksacji, jak i zadania ułatwiające walkę ze stresem • KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA – pośród narzędzi komunikacyjnych uczniowie nauczą się korzystać z komunikatów JA, poznają podstawy aktywnego słuchania oraz dokonają analizy komunikatów pozawerbalnych służących budowaniu relacji • ASERTYWNOŚĆ – stanowcze, ale łagodne i bezpośrednie wyrażanie swoich opinii, obrona własnych praw w relacjach z innymi oraz umiejętność stawiania granic i reagowania na krytykę to tylko niektóre fragmenty mapy asertywności, z którą będą pracować uczniowie • KONFLIKT I METODY JEGO ROZWIĄZYWANIA – w tej części scenariuszy uczniowie zapoznają się z podstawowymi metodami rozwiązywania konfliktów oraz stosowaniem różnych typów argumentacji • MENTALIZACJA – to z kolei zbiór przeznaczony do ćwiczenia umiejętności rozumienia perspektywy innych osób • ORGANIZACJA CZASU – scenariusze pokazujące, jak nauczyć młodzież przejmować odpowiedzialność za swoje wybory, dystrybucję czasu, planowanie i osiąganie zamierzonych celów • ZDROWIE PSYCHICZNE – scenariusze powstałe z przekonania, że podstawowa wiedza o życiu psychicznym, symptomach zaburzeń, drogach poszukiwania pomocy w kryzysie jest niezbędna każdemu nastolatkowi • ROZWÓJ OSOBISTY – zadania zaproponowane w scenariuszach mają na celu uświadomić, że osobowość młodego człowieka będąca w procesie kształtowania się może i powinna ulegać świadomym, celowym zmianom, aby osiągać kształt pożądany przez nich samych. Scenariusze zostały przygotowane są z myślą o pracy z młodzieżą zarówno podczas lekcji wychowawczych, jak i specjalnie planowanych warsztatów lub treningów umiejętności społecznych. %u https://ksiegarnia.pwn.pl/Scenariusze-zajec-wspierajacych-rozwoj-kompetencji-emocjonalnych-i-spolecznych-mlodziezy,988920869,p.html
650 9 %a Godzina wychowawcza
650 9 %a Kompetencje emocjonalne
650 9 %a Kompetencje społeczne
655 9 %a Materiały pomocnicze
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Żabiński, Dawid. %e Ilustracje
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca %4 pbl
920 %a 978-83-8309-119-8
Scenariusze zajęć wspierających rozwój kompetencji emocjonalnych i społecznych młodzieży w szkole ponadpodstawowej to 50 ćwiczeń zebranych w 9 obszarach tematycznych: • INTEGRACJA MIĘDZYOSOBOWA – propozycje ćwiczeń integrujących klasę szkolną • EMOCJONALNOŚĆ CZŁOWIEKA – pośród ćwiczeń do wykonania uczniowie znajdą zarówno trening relaksacji, jak i zadania ułatwiające walkę ze stresem • KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA – pośród narzędzi komunikacyjnych uczniowie nauczą się korzystać z komunikatów JA, poznają podstawy aktywnego słuchania oraz dokonają analizy komunikatów pozawerbalnych służących budowaniu relacji • ASERTYWNOŚĆ – stanowcze, ale łagodne i bezpośrednie wyrażanie swoich opinii, obrona własnych praw w relacjach z innymi oraz umiejętność stawiania granic i reagowania na krytykę to tylko niektóre fragmenty mapy asertywności, z którą będą pracować uczniowie • KONFLIKT I METODY JEGO ROZWIĄZYWANIA – w tej części scenariuszy uczniowie zapoznają się z podstawowymi metodami rozwiązywania konfliktów oraz stosowaniem różnych typów argumentacji • MENTALIZACJA – to z kolei zbiór przeznaczony do ćwiczenia umiejętności rozumienia perspektywy innych osób • ORGANIZACJA CZASU – scenariusze pokazujące, jak nauczyć młodzież przejmować odpowiedzialność za swoje wybory, dystrybucję czasu, planowanie i osiąganie zamierzonych celów • ZDROWIE PSYCHICZNE – scenariusze powstałe z przekonania, że podstawowa wiedza o życiu psychicznym, symptomach zaburzeń, drogach poszukiwania pomocy w kryzysie jest niezbędna każdemu nastolatkowi • ROZWÓJ OSOBISTY – zadania zaproponowane w scenariuszach mają na celu uświadomić, że osobowość młodego człowieka będąca w procesie kształtowania się może i powinna ulegać świadomym, celowym zmianom, aby osiągać kształt pożądany przez nich samych. Scenariusze zostały przygotowane są z myślą o pracy z młodzieżą zarówno podczas lekcji wychowawczych, jak i specjalnie planowanych warsztatów lub treningów umiejętności społecznych.
Wegner-Jezierska, M. 2022. Scenariusze zajęć wspierających rozwój kompetencji emocjonalnych i społecznych młodzieży w szkole ponadpodstawowej. 1st ed. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia.
ISO 690
WEGNER-JEZIERSKA, Magdalena, 2022. Scenariusze zajęć wspierających rozwój kompetencji emocjonalnych i społecznych młodzieży w szkole ponadpodstawowej. 1. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia. ISBN 9788383091198.
extended search - search including condition in various forms due to different inflectional endings (stemming), synonyms, omitting diacritical marks etc.
precise search - search only for the condition as specified. Other inflectional endings, synonyms, omitting diacritical marks are not taken into account.
We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process
There are orders in the cart
There are orders to send in the cart. Do you want to send them for realization?