Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ortograffiti : czytanie ze zrozumieniem (słownictwo z rz-ż, ó-u) : zeszyt ćwiczeń dla uczniów szkół ponadpodstawowych

Tytuł:
Ortograffiti : czytanie ze zrozumieniem (słownictwo z rz-ż, ó-u) : zeszyt ćwiczeń dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Autorzy:
Jędrzejewska-Wróbel, Roksana (1969- )
Wariant tytułu:
Metoda ortograffiti : metoda przezwyciężania trudności w czytaniu i pisaniu : czytanie ze zrozumieniem. 1
Wydawca:
Gdynia : Wydawnictwo Pedagogiczne Operon
Rok wydania:
2023
Opis fizyczny:
96 stron : ilustracje ; 30 cm
Grupa odbiorców:
Poziom nauczania Szkoły ponadpodstawowe
Uwagi:
Na stronie tytułowej i okładce pod nazwą wydawnictwa: Edukacja jest podróżą
Na okładce: Zeszyt ćwiczeń dla młodzieży w weiku 13-18 lat
Temat:
Czytanie ze zrozumieniem
Język polski (przedmiot szkolny)
Pisownia
Językoznawstwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Ćwiczenia i zadania
ISBN:
9788381974295
Współtwórcy:
Wydawnictwo Pedagogiczne Operon. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
008     231106s2023####pl#a###j#f###|000#0#pol#c
035     %a xx005645877
035     %a (NUKAT)vtls005645877
046     %k 2023
100 1   %a Jędrzejewska-Wróbel, Roksana %d (1969- ). %e Autor
245 1 0 %a Ortograffiti : %b czytanie ze zrozumieniem (słownictwo z rz-ż, ó-u) : zeszyt ćwiczeń dla uczniów szkół ponadpodstawowych / %c Roksana Jędrzejewska-Wróbel.
246 1 4 %a Metoda ortograffiti : %b metoda przezwyciężania trudności w czytaniu i pisaniu : czytanie ze zrozumieniem. %n 1
260 #   %a Gdynia : %b Wydawnictwo Pedagogiczne Operon, %c 2023.
300     %a 96 stron : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki %2 dbn
380     %a Publikacje dydaktyczne %2 dbn
385     %m Poziom nauczania %a Szkoły ponadpodstawowe %2 dbn
388 1   %a 2001- %2 dbn
500     %a Na stronie tytułowej i okładce pod nazwą wydawnictwa: Edukacja jest podróżą.
500     %a Na okładce: Zeszyt ćwiczeń dla młodzieży w weiku 13-18 lat.
520 8   %a Ortograffiti. Czytanie ze zrozumieniem (rz-ż, u-ó) opiera się na materiale wyrazowym skoncentrowanym wokół pisowni rz i ż oraz u i ó. Publikacja zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętność czytania, kształci rozumienie czytanego tekstu oraz doskonalą funkcje słuchowo-językowe (percepcję słuchową). Umiejętność czytania ze zrozumieniem jest kluczową kompetencją wymaganą podczas wszystkich egzaminów.  Po każdym tekście następuje pięć ćwiczeń oznaczonych odpowiednim piktogramem, pomagających uczniowi lepiej zrozumieć tekst według czterech poziomów rozumienia: na poziomie dosłownym uczeń odnajduje i wydobywa to, co jest w tekście na poziomie interpretacyjnym – zauważa związki przyczynowo-skutkowe wynikające z tekstu, ale nie wskazane w nim bezpośrednio, na poziomie krytycznym – odnosi się do własnych ocen i doświadczeń, na poziomie twórczym tekst staje się dla ucznia inspiracją do nowego działania. %u https://www.taniaksiazka.pl/ortograffiti-czytanie-ze-zrozumieniem-1-roksana-jedrzejewska-wrobel-p-1904757.html
650   9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650   9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650   9 %a Pisownia
655   9 %a Ćwiczenia i zadania
658     %a Językoznawstwo
658     %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo Pedagogiczne Operon. %e Wydawca %4 pbl
920     %a 978-83-8197-429-5 

Ortograffiti. Czytanie ze zrozumieniem (rz-ż, u-ó) opiera się na materiale wyrazowym skoncentrowanym wokół pisowni rz i ż oraz u i ó. Publikacja zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętność czytania, kształci rozumienie czytanego tekstu oraz doskonalą funkcje słuchowo-językowe (percepcję słuchową). Umiejętność czytania ze zrozumieniem jest kluczową kompetencją wymaganą podczas wszystkich egzaminów. Po każdym tekście następuje pięć ćwiczeń oznaczonych odpowiednim piktogramem, pomagających uczniowi lepiej zrozumieć tekst według czterech poziomów rozumienia: na poziomie dosłownym uczeń odnajduje i wydobywa to, co jest w tekście na poziomie interpretacyjnym – zauważa związki przyczynowo-skutkowe wynikające z tekstu, ale nie wskazane w nim bezpośrednio, na poziomie krytycznym – odnosi się do własnych ocen i doświadczeń, na poziomie twórczym tekst staje się dla ucznia inspiracją do nowego działania.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
W F 133705
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Siedlce Wypożyczalnia Siedlce duży format
Status:
DOSTĘPNA
Dostępny
Sygnatura:
SW 59853
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Sokołów Wypożyczalnia Sokołów
Status:
DOSTĘPNA
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies