Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Ortograffiti : czytanie ze zrozumieniem (słownictwo z rz-ż, ó-u) : zeszyt ćwiczeń dla uczniów szkół ponadpodstawowych

Title:
Ortograffiti : czytanie ze zrozumieniem (słownictwo z rz-ż, ó-u) : zeszyt ćwiczeń dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Authors:
Jędrzejewska-Wróbel, Roksana (1969- )
Variant title:
Metoda ortograffiti : metoda przezwyciężania trudności w czytaniu i pisaniu : czytanie ze zrozumieniem. 1
Publisher:
Gdynia : Wydawnictwo Pedagogiczne Operon
Publication Year:
2023
Physical description:
96 stron : ilustracje ; 30 cm
Audience_characteristics:
Poziom nauczania Szkoły ponadpodstawowe
Notes:
Na stronie tytułowej i okładce pod nazwą wydawnictwa: Edukacja jest podróżą
Na okładce: Zeszyt ćwiczeń dla młodzieży w weiku 13-18 lat
Subject:
Czytanie ze zrozumieniem
Język polski (przedmiot szkolny)
Pisownia
Językoznawstwo
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Ćwiczenia i zadania
ISBN:
9788381974295
Co-authors:
Wydawnictwo Pedagogiczne Operon. Wydawca
Books
library suggestion
008     231106s2023####pl#a###j#f###|000#0#pol#c
035     %a xx005645877
035     %a (NUKAT)vtls005645877
046     %k 2023
100 1   %a Jędrzejewska-Wróbel, Roksana %d (1969- ). %e Autor
245 1 0 %a Ortograffiti : %b czytanie ze zrozumieniem (słownictwo z rz-ż, ó-u) : zeszyt ćwiczeń dla uczniów szkół ponadpodstawowych / %c Roksana Jędrzejewska-Wróbel.
246 1 4 %a Metoda ortograffiti : %b metoda przezwyciężania trudności w czytaniu i pisaniu : czytanie ze zrozumieniem. %n 1
260 #   %a Gdynia : %b Wydawnictwo Pedagogiczne Operon, %c 2023.
300     %a 96 stron : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki %2 dbn
380     %a Publikacje dydaktyczne %2 dbn
385     %m Poziom nauczania %a Szkoły ponadpodstawowe %2 dbn
388 1   %a 2001- %2 dbn
500     %a Na stronie tytułowej i okładce pod nazwą wydawnictwa: Edukacja jest podróżą.
500     %a Na okładce: Zeszyt ćwiczeń dla młodzieży w weiku 13-18 lat.
520 8   %a Ortograffiti. Czytanie ze zrozumieniem (rz-ż, u-ó) opiera się na materiale wyrazowym skoncentrowanym wokół pisowni rz i ż oraz u i ó. Publikacja zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętność czytania, kształci rozumienie czytanego tekstu oraz doskonalą funkcje słuchowo-językowe (percepcję słuchową). Umiejętność czytania ze zrozumieniem jest kluczową kompetencją wymaganą podczas wszystkich egzaminów.  Po każdym tekście następuje pięć ćwiczeń oznaczonych odpowiednim piktogramem, pomagających uczniowi lepiej zrozumieć tekst według czterech poziomów rozumienia: na poziomie dosłownym uczeń odnajduje i wydobywa to, co jest w tekście na poziomie interpretacyjnym – zauważa związki przyczynowo-skutkowe wynikające z tekstu, ale nie wskazane w nim bezpośrednio, na poziomie krytycznym – odnosi się do własnych ocen i doświadczeń, na poziomie twórczym tekst staje się dla ucznia inspiracją do nowego działania. %u https://www.taniaksiazka.pl/ortograffiti-czytanie-ze-zrozumieniem-1-roksana-jedrzejewska-wrobel-p-1904757.html
650   9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650   9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650   9 %a Pisownia
655   9 %a Ćwiczenia i zadania
658     %a Językoznawstwo
658     %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo Pedagogiczne Operon. %e Wydawca %4 pbl
920     %a 978-83-8197-429-5 

Ortograffiti. Czytanie ze zrozumieniem (rz-ż, u-ó) opiera się na materiale wyrazowym skoncentrowanym wokół pisowni rz i ż oraz u i ó. Publikacja zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętność czytania, kształci rozumienie czytanego tekstu oraz doskonalą funkcje słuchowo-językowe (percepcję słuchową). Umiejętność czytania ze zrozumieniem jest kluczową kompetencją wymaganą podczas wszystkich egzaminów. Po każdym tekście następuje pięć ćwiczeń oznaczonych odpowiednim piktogramem, pomagających uczniowi lepiej zrozumieć tekst według czterech poziomów rozumienia: na poziomie dosłownym uczeń odnajduje i wydobywa to, co jest w tekście na poziomie interpretacyjnym – zauważa związki przyczynowo-skutkowe wynikające z tekstu, ale nie wskazane w nim bezpośrednio, na poziomie krytycznym – odnosi się do własnych ocen i doświadczeń, na poziomie twórczym tekst staje się dla ucznia inspiracją do nowego działania.

Loanable items

Call number:
W F 133705
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Siedlce Wypożyczalnia Siedlce duży format
Status:
Available
Available
Call number:
SW 59853
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Sokołów Wypożyczalnia Sokołów
Status:
Available
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process